reklama

The Angel Of My Life

Táto báseň (alebo pieseň, ak chcete) je opäť staršieho dáta, t. j. asi jeden a trištvrte roka. Tentoraz však nie je o žiadnych udatných bojovníkoch, elfoch alebo trpaslíkoch, ale vyjadruje to, čo som v tých časoch brutálne prežíval, keď sa vo mne miešal smútok so sklamaním a beznádejou. Ak by to mala byť pieseň, tak si ju predstavujem ako pomalú metalovú baladu, ktorá mocne útočí na emócie. Ale dosť bolo kecov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

 

Day after day goes by without
the only woman that I've ever loved
it could be a time for you and me
why I'm a stranger in your eyes?


Glorious day when I saw you first
honey hair, your eyes were truly bright
my heart is now going to burst
why don't you answer my emotions?


You could be angel of my life
the wind beneath my wings
you could be my hope in this world
why my dreams can't come true?


The eternal confusion reign in my heart
the only thing I feel is pain
I'm still holding on to the dreams thorn apart
forever our spirits can fly free!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


You could be angel of my life
the wind beneath my wings
you could be my hope in this world
why my dreams can't come true?


Your tender face set me condemned
to the eternal anguish, thorn in my soul
but my pure love can not be damned
Why I'm falling into the misery?

You could be angel of my life
the wind beneath my wings
you could be my hope in this world
why my dreams can't come true?


Why I have been so dull?
Why I have a fear to say what I feel?
You are the shade in my heart
everything that I long for

You could be angel of my life
the wind beneath my wings
you could be my hope in this world
why my dreams can't come true?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

You could be angel of my life
the wind beneath my wings
you could be my hope in this world
why my dreams can't come true?

Ladislav Bittó

Ladislav Bittó

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mighty warrior, ktorý hľadá pravý zmysel života Zoznam autorových rubrík:  O mneKresťanstvo, viera, hodnotyHudbaITNiečo, čo je fakt moje

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu